ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; } QaSaSu_BeLLa

Tuesday, July 12, 2011

marin aku g tohok anak kucing kt kapung sebelah...aku bubus dale sumpit gelenya n letok dale rago muto...sapa tempat hok aku tuju...aku pun buko la supit 2 pah2 letak la ank kucing tersebut...maso aku nk meninggalkan dio berseekoran, dio duk main2 pulok kt muto aku...dio tgk aku dgn penuh perasae suh ambik dio smula....hatiku sebak nk tinggal dio, tp apakan daya..memey niat aku nk tohok dio....maafkan aku oh kucing....

lepas 2 aku g bli buku kt Muda Osman...balik dari bli buku aku [un ambik ibu dio pulok..bubuh dale supit g tohok tmpat ank dio tadi..aku ajak nk ambik smula ank dio kalu ado...nk ambik wk balik dmh plk..namun, aku x jpo dh ank dio....

aku harap ibu dio jupo cari ank dio dan hidup aman damai kt tepat baru....sorry deh kucing...mu ratek bt perangai...duk berok kecing kokse dan...aku buke nyo sajo2 nk tohok mu....

No comments:

Post a Comment