ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; } QaSaSu_BeLLa: kisah monyet utm

Monday, November 14, 2011

kisah monyet utm

tmpat kejadian

proses mengeringkan laptop
pada suatu hari, kawanku berpesan supaya tutup tingkap sbb dia ada nampak BERUK berkeliaran kt blok. tp aku x percaya sbb x tgk lg kan..

hari isnin, g kelas cam biase tanpa menutup tingkap..petang tu hujan lebat...kawan saya yg merangkap ex-roomate sy x tutup tingkap dan laptop dia ade kt tepi tingkap...perasaan risau dan curiga bermain2 main difikirannye sepanjang hujan membasahi bumi....

sambung citer pasal monyet plak, otw balik kt kolej statement yg dikeluarkan "AKU AKAN TUTUP TINGKAP KALU MONYET DAH MASUK BILIK"  sbb aku n ex-roomate aku x suke tutup tingkap...


sampai kat depan bilik, aku pun buka la pintu..alangkah terpegun, teruja dan terkesima aku melihat makanan berselerakan di meja...sape yg mencoba tuk curi makanan aku ni...kemudian aku terdengar pekikan dan jeritan yg panjang menyebut "DEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMNNNNNNNNNNN" dari arah bilik ex-roomate ku...aku bermonolog dalaman mengatakan 'compom dah kene r ni "air hujan membanjiri biliknya. habis basah carpet, laptop, langsir..

aku masuk balik bilik aku...aku tgk kt tingkap ade seekor BERUK sdg berlari- lari sambil makan mangga aku...makanan aku semua digeledahnya oleh monyet itu...dia buka maggie tomyam tp x mkn...maybe sbb x jumpa heater nk panaskan air kot...dia pun tinggalkan maggi dan makan mangga..

memey NATE BERUK sungguh la mu ni beruk...

moral : tutuplah tingkap anda sewaktu ketiadaan anda di bilik...

No comments:

Post a Comment