ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; } QaSaSu_BeLLa: lu langsi....lu mati....

Thursday, August 4, 2011

lu langsi....lu mati....



segalanya bermula apabila aku nk on9 lepas magrib...tiba2 aku tgk braodband aku yg sntiasa tercucuk di laptop xde...seingat aku,aku x cabut bb lepas on9 kul 4 ptg td...aku syak mak cik aku yg simpan sbb xnk bg aku on9..maklumlah keje aku mmg mengOn9kan diri je cuti nie...aku tye la die mane die simpan bb aku..tp dia kata bukan die yg ambik...

so.....

mane pergi bb aku 2...xkan la dia jalan sendiri kot....

makcik aku kata...cousin aku ade dtg ptg td...myb dia ambik kot sbb mmg xde org lain lg selain dia sblm bb aku hilang...

mlm 2 dia dtg umh aku..aku pun terus menerpanya dan bertanya pasal bb aku 2...malangnya dia ckp dia x ambik...aku pun x syak dia yg ambik sbb dia nk bt ape...bkn nya dia ade laptop pun...

TAPIIII....... mmg dia saje yg disyakki sbb xde org lain lg...

aku pun masih bertanya dan bertanya sambil \dihulurkan penampar dan penumbuk sbb mmg dia lah org yg plg disyakki...dgn kata lain..mmg semua org target dia yg ambik...tp dia still x mengaku...

aku x leh nk bt ape sbb dia x mengaku...aku pun menuju ke bilik utk menenangkan fikiran yg bercelaru...
aku still x puas hati sbb aku yakin mmg dia yg ambik...

kali ni aku main kasar sikit...aku ambik helmet sbg prop nk suh dia GOYANG skit...aku hentak dinding kuat2 agar dia takut n mengaku dia yg ambik...dia still x mengaku...aku tanye " ko ke yg ambik, kalu ko ambik bagi balik sblm aku pukul lg teruk"...mmg keras hati la bdk ni...aku bg skit rasa helmet kat kepala 2, mane tau dia akan mengaku kalu dh rasa sakit....tp bdk ni mmg rrrr.............bikin gua panas je....

  air matanya mengalir keluar dia menyebabkan aku kesian...dan terpikir sejenak aku.."macam mane kalu bkn dia yg ambil..tp sape lg nk ambik kalu bukan dia"..... pas2 aku gosok balik tempat yg aku pukul 2...x kuat sgt pun aku pkl....men2 je....


pas2 aku cakap baik2...tp dia haye mendiamkan diri saje...atok aku suh dia g tido...then aku masuk bilik dgn perasaan kesian dan tertanya2 kemana perginya bb aku tuh.....

30 minit kemudian...dia ambik bb kt poket sluar bg  kt atuk aku suh pas pd aku....pas2 dia trus blah dr umah aku...mmg sah la dia yg ambik....kan senang kalu dia mengaku awal2...x de la dpt sakit..kan kan...

lepas kejadian 2...dia dh x dtg umh aku lg..dah 2 hari x dtg....aku pukul bkn ape...nk suh dia insaf je sbnarnya...kalu x bg pengajaran nnt dia wt lg perangai cm2...

p/s :don't try this at home n scholl

4 comments:

  1. adoiii pia....letih duk suko...ganazz adikku ni...helmet slalu....hahahhaaha...tok abis g n suko....

    ReplyDelete
  2. ko ni yer2 jer jd ganas cmtu,... hahaha

    ReplyDelete
  3. WA : pia pun suko ko o keras kalu bc smula...
    PN : aku menjadii ganaz bile perlu...watch out..hahah

    ReplyDelete
  4. pia :: dop nawok sket pn....lawok time gosok smula palo pah katok bui sket tu...hahahah

    ReplyDelete