ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; } QaSaSu_BeLLa: aktiviti study week

Friday, April 22, 2011

aktiviti study week

salam...
FYI...study week ialah masa yg diberikan untuk MENELAAH pelajaran selama seminggu sblm final exam...malangnye byk aktiviti lain yg terserap dalam study week kali nie plak...

1. 3 in 1 (futsal, basketball , frisbee)

      discuss kt total outdoor group kul 9 until 11 nk decide benda alah nie...then, keputusan akhir dpt dikeluarkan.. jmpa kt court k9 kul 12 a.m...aku n cik ndot kayuh ORBEA kot g k9..sampai sane, start main futsal ( bola beracun) n basketball...then . berfrisbee ...geng laki g lawan futsal jap sblm lampu court ditutup...
kami bergerak mencari tmpat yg terang, antaranya ialah, court KTC, KRP,(gelap je court 2). lastly depan tasek je yg masih terang...jam menunjukkan pkul 1 pagi kot....nak dijadikan cerita...wark n capt menumbangkan pokok yg ade kt c2....x tau la sape yg berat....aku baru nk snap pinture, tetiba kedengaran pokok yg mereka bersandaq tumbang....hahaha...mcm biase, kalu aku men permainan anjing nie msti aku dirempuh la...trima kasih kpd wawan n syafiq sbb rmpuh aku..aku mmg suka,(tgn ke bahu, mata ke atas)...syok gler men frisbee sampai kul 4 pagi kto....g makan kt n24 ...blik kul 5....fb jap. .mandi...tidoo...bgn subuh...

participant nye...mkn kt n24



2. MANu vs New Castle

---> senior2 final year stress ngn PSm...untuk menceriakan kanak2 ribena ni. ami ajak depa g n24...ingat nk minum jap je sbb dh pukul 1...peserta yg hadir...
              mohd wark
              din s
              syafiq
              jaz
              nasey
              PN
              cik ndot
dalam kul 3.30 am...makin ramai indian yg dtg memenuhi ruang2 kosong kt c2...rupa- rupanya ade lwn bola kul 3.45...ktorg mmg nk blah dh.. tp tah mcm mane melekat sampai habis game plak...first experience tgk bola kt kedai ramai2 ...macam2 aksi dan gelagak...nasey plg emo...sbb MU x dpt score...aku n wark skg N.castle...hahha..org yg plg cool ialah Din s...tgk game cam feelingness je....hahha...abis game ngn keputusan 0-0 ...hahha...then, jmpa katil kul 5.30 am....

muka bengan sbb ManU x gol...hahha
3. NIGHT RIDE STULANG

  ni gk 1st xperince la...kayuh ramai2 dr utm- stulang- utm- ( ade bran....)
kumpul kt tasek kul 12..tp lambat gk la cam biase...kul 12.30 baru geak kot ...participant 25 org(kalu x salah)...kayuhan manja la konon...masalah timbul apabila tayar basikal wani pancit apabila melalui kawasan istana johor yg berdekatan dgn VILLA NABILA....aku x tau sgt kisah seram villa 2...tp cik ndot ckp kalu lalu kwsn 2 lepas kul 12 mmg ade something bad happend laa...daulat la katakan...semua kumpul dan nasey repair beskal 2...masalah kedua plak, hanger gear basikal cik na tercabut waktu nk naik highway ke setulang 2....(seorg peserta terkandas).. stop kt gerai dpn the zone...mkn...aku order AIr kelapa sebiji n roti boom...
sadap....air kelapa aku byk kot, sampai blh round table n semua dpt rase....gerak blik kul 3 lebih kot...otw balik...archim(anwar manan) plak terjatuh dari basikalnye...nasib bek xde pape...just, basikal Ti je la calar skit....adi ganti archim kayuh..aku ngn din s kt belkang skali...soalan din s kpd aku
din : mcm mane ko blh x pegang handle
aku : aku lepas je la handle 2...x yh pegang
din : cmne ko imbang..ajar aku..aku x reti...
aku : ko lepas handle slow2..agak2 dh stabil ko  go on je la...
din : (bertindak ikut arahan aku, tp x berhasil ) nnt aku praktis kt utm la...kt sini bhy...
aku : baik....

ade lg, pertandingan kayuhan plg laju tp basikal bergerak sikit je between aku, adi  n din...
peraturannye..gune gear yg plg ringan n kayuh...bapak dio, penat glow....aku menang kot...ahahah
sampai utm waktu azan subuh....bergambarlah mereka di depan pintu gerbang....blik bilik kul 6.15...mandi..solat...tido...hahahah



malas nk add caption


air kelapa ku....

 aktiviti yg disenaraikan diatas adalah aktivit yg besar2 le...ade lg aktiviti kecil- kecilan yg x disenaraikan...
ari ni ari jumaat..dh genap seminggu study week...dah belajau ke blum...haha...

1 comment: