ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; } QaSaSu_BeLLa: preparation ke gunung nuang..

Tuesday, January 18, 2011

preparation ke gunung nuang..

minggu ni sangat sibuk dgn pelbagai aktiviti...22 jan 2011 ni g mendaki Gunung Nuang kt selangor...semalam 1st training tuk gain stamina...kami jogging round 1 utm...start tapak ko Q, then CICT, FKE, padang, tasik, pintu utama, KTR, Meranti n tamat la kt tapak ko Q blik..lbh dan kurang 15 km...bapak jauh...aku rasa 1st time aku lari paling jauh wlpn aku mmg x suka aktiviti berlari...malangnya aku termuntah waktu jog 2 sbb bru pas mkn..maka, terkeluarla kuey tiew(ejaan myb salah,x tau eja) yg aku mkn stgah jam sblm lari 2....hahaha...kelakar gler aku rasa....tp nasb baik ade kak Ti ( bukan nama sbnr) yg membtkan aku bertambah smgt...hhahha...arini plak joging ikut laluan kolej KThO...enjoy sgt....walaupun hanye berempat iaitu intey, aza  n azie...yg len g men chess n berkebun tnm jagung...
msti best daki gunung bersama teman-temanku...cidot, patin,intey, kak azie, shidah, aza, joe, siti , n ramai lg...(yg tak tersenarai 2, jgn berkecil hati..)

No comments:

Post a Comment